ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΣΤΟ

+30 229 50 23 791

Ακύρωση Παραγγελίας πριν την αποστολή της
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο να ακυρώσει ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας του πριν αυτή εκτελεστεί ή του παραδοθεί, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να το κάνει επικοινωνώντας με το gappay.gr:
– Μέσω τηλεφώνου στο 2295023791 (Αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) καθημερινά από τις 11.00π.μ. έως 7.00μ.μ. και Σάββατο από τις 10.00π.μ. έως τις 2.00μ.μ.
– Μέσω e-mail στο info@gappay.gr
Εκπρόσωπος μας θα φροντίσει ώστε να γίνουν τα πράγματα όπως ακριβώς τα επιθυμείτε.
Για την ακύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα προτού αυτή αποσταλεί γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξει χρέωση των εξόδων μεταφοράς.

Προϋποθέσεις Ακύρωση παραγγελίας – Υπαναχώρηση αφού έχει αποσταλεί
Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της Απόδειξης.
Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ).
Χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος, χωρίς φθορές και σκισίματα, το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι πλήρες. Σε κάθε περίπτωση σας γνωρίζουμε ότι η Εταιρεία δεν μπορεί να κάνει δεκτό προϊόν που επιστρέφεται όταν έχει ανοιχθεί η αρχική εργοστασιακή συσκευασία του.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την εταιρεία: Γενική Ταχυδρομική courier
Τα στοιχεία αποστολής για την επιστροφή είναι τα παρακάτω:
Όνομα: Γεώργιος Γιαννούλης
Διεύθυνση: Βασιλικό Αφιδνών, ΤΚ 19014, Καπανδρίτι Αττικής
Τηλέφωνο: 2295023791


Πολιτική επιστροφής των προϊόντων

Α. Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας
Αν κατά την παράδοση ο πελάτης παραλάβει διαφορετικό κωδικό προϊόντος ή λιγότερη ποσότητα από αυτήν που αρχικά είχε παραγγείλει.
Χωρίς καμία επιβάρυνση, θα φροντίσουμε ο πελάτης να παραλάβει τα προϊόντα που είχε επιλέξει.
Ισχύουν και σε αυτή την περίπτωση, δικού μας λάθους οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής.
1. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ο ίδιος το λάθος προϊόν στο σημείο παραλαβής του gappay.gr, γίνεται αμέσως η αλλαγή και μπορεί ο πελάτης να επιλέξει ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόντα.
2. Για προϊόντα τα οποία έχουν αποσταλεί με Γενική Ταχυδρομική courier. Θα πρέπει ο πελάτης να καλέσει και να κάνει αίτημα ώστε να γίνει η παραλαβή του λάθους προϊόντος από την εταιρία Γενική Ταχυδρομική courier. Μόλις παραλάβουμε και αφού γίνει έλεγχος για τις προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, θα φύγει από εμάς το σωστό προϊόν, χωρίς καμία επιβάρυνση.
Β. Αλλαγή Γνώμης Πελάτη σε Μέγεθος ή Προϊόν – Υπαναχώρηση
Εάν σε πλήρως περιγραφόμενο προϊόν με διαστάσεις, μήκος ράχης σε ρούχα, μέγεθος ρούχων, διαστάσεις στα κρεβατάκια, διαστάσεις μεγέθους αλυσίδας, φίμωτρου ή γενικότερα αλλαγή γνώμης, η αλλαγή γίνετε με χρέωση του πελάτη.

Δηλαδή εάν ο πλάτης δεν επιθυμεί να στείλει το προϊόν με εταιρία της επιλογής του, στέλνουμε την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε Γενική Ταχυδρομική Courier και παραλαμβάνει το προϊόν που επιθυμεί να επιστρέψει.
Η χρέωση είναι 2,80€ έως 3 Ογκομετρικά κιλά και επιπλέον 1€ ανά κιλό για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα μας.

Μόλις παραλάβουμε στην έδρα μας και αφού γίνει έλεγχος ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, καλούμε τηλεφωνικά τον πελάτη για την νέα παραγγελία του ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, την οποία διέπουν τα μεταφορικά που ισχύουν όπως περιγράφονται στην ενότητα Τρόποι Αποστολής.

Προϋποθέσεις επιστροφής :
• το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
• η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
• θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κλπ.)
Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή
• Εάν έχει σκιστεί το ταμπελάκι για παράδειγμα σε περίπτωση ρούχου ή Καναπέ σκύλου.
• Δεν γίνεται επιστροφή σε ανοιγμένη συσκευασία Ξηράς Τροφής ή Λιχουδιές.
• Δεν γίνεται επιστροφή σε Παιχνίδια, για λόγους υγιεινής – Τα παιχνίδια είναι αναλώσιμα και δεν υπάρχει εγγύηση ανθεκτικότητας.
Επισημαίνεται ότι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των Προϊόντων που αγοράσατε οφείλετε να τα χειρίζεστε και να τα εξετάζετε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν να το πράξετε σε κάποιο κατάστημα και όχι περισσότερο από αυτό.
Επίσης σύμφωνα με το νόμο το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση που τα τρόφιμα/ τροφές κατοικίδιων που έχουν ανοιχτεί ή αλλοιωθεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο, σε περίπτωση προϊόντων που λήγουν σύντομα ή που έχουν λήξει, σε περίπτωση έτερων σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινή ή/ και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αντιπαρασιτικά προϊόντα και προϊόντα υγιεινής, παιχνίδια κοκ).

Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει γνώμη και πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, καλέστε μας για την διαδικασία της επιστροφής, όπως περιγράφεται παραπάνω, αφού επιλέξετε τα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας που σας ενδιαφέρουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Συμφωνώντας με τους όρους χρήσεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε τα παραπάνω. Η ίδια πολιτική ισχύει και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.

Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και ανακαλύψετε ότι υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, η διαδικασία που ακολουθείται σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εξής:
1) Μας αποστέλλετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος στο mail μας (info@gappay.gr) ώστε να αξιολογηθεί το πρόβλημα από τον υπεύθυνο.
2) Μας επιστρέφετε το ελαττωματικό προϊόν με δική σας χρέωση.
3) Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, το αποστέλλουμε για έλεγχο και service, και από τη στιγμή που είναι ελαττωματικό, το αντικαθιστούμε και το αποστέλλουμε εκ νέου με δική μας χρέωση.

 

Σε περίπτωση που δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν, σας το αποστέλλουμε πάλι πίσω με χρέωση παραλήπτη και κάποια επιπλέον χρέωση λόγω του ελέγχου service.

Εγγυήσεις
Όλα τα προϊόντα μας δίνονται με εγγύηση 1 έτους σε ορθή χρίση του προϊόντος εκτός αν αναγράφεται διαφορετικά. Η εγγύηση είναι η απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο αγοράς (χωρίς αυτά η εγγύηση δεν ισχύει)

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Τηλ.: 229 50 23 791

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ

Καθ: 11:00-19:00 Σαβ:10:00 - 14:00
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. • ΠληροφορίεςΤο κατάλαβα